vineri, 18 martie 2016

Letter to my best friend...


Bestie,

Astazi este o zi importanta! Si trebuie sa te bucuri de ea si sa o simti din plin. Tot ceea ce iti doresc astazi, iti doresc in fiecare zi...pentru ca nu esti 'my other half of #crazychicksaround', doar o data pe an, ci zilnic, fiecare moment din zi. Chiar daca, nu voi fi alaturi de tine fizic, din pacate, sunt sufleteste acolo pentru tine.

Poate ca nu intotdeauna avem inspiratia, rabdarea, timpul pentru a ne putea spune cat de importante sunt unele persoane pentru noi, iar eu cu aceasta ocazie, o sa profit sa iti multumesc, in primul rand, ca esti prietena mea. Sa-ti multumesc pentru persoana minunata, care esti, pentru prezenta ta in viata mea. Asa cum, de multe ori, am spus-o...acum este distanta fizica dintre noi, dar nu a schimbat nimic in prietenia noastra. Din punctul meu de vedere, a facut-o doar sa fie mai puternica, ne-a invatat sa avem mai multa incredere si rabdare. I miss you as hell! Dar o sa ne vedem in mai putin de o saptamana si o sa petrecem si povestim asa cum stim doar noi!!! 


Astazi, iti doresc din suflet, ca noua etapa din viata ta  sa o intampini cu entuziasm si bratele deschise. Sunt sigura ca vei reusi tot ceea ce iti vei propune, am incredere in tine, iar ce vei gasi in calatoria ta prin viata, nu vor face altceva decat sa te motiveze sa vrei mai mult si sa lupti sa primesti tot ceea ce meriti. Imi doresc...pentru tine... sa ai in acest an si in toti cei ce vor urma, multe bucurii, incepand de la lucrurile mici, sanatate, pentru ca este cea mai importanta, iubireeeee, multa iubireeeeeee, niciodata sa nu iti lasi visele sa se piarda, sa ai mai multa incredere in tine decat are oricine altcineva, extraordinar de multa rabdare, sa nu lasi niciodata oamenii sa iti controleze viata sau modul in care gandesti, calatoreste cat mai mult si deschide-ti orizonturile, pretuieste fiecare clipa din viata ta pentru ca nu te vei mai intalni cu ele. Lasa-te, din cand in cand, sa faci lucrurile din impuls, nu mai analiza tot pe toate partile. Alege-ti cu grija prietenii si tine-i aproape pe cei care iti fac sufletul sa vibreze, cei care sunt langa tine, mai presus de orice, cei care simti ca merita. Sa nu te opresti niciodata din invatat...toata viata, avem de invatat, din orice, oricand. Invata din greseli si asumati-le! Iti doresc ca tot ce e mai bun si mai frumos pe lumea asta, sa ti se intample si ca eu sa fiu in continuare, cea careia ii vei povesti tot! Mult, mult succes in cariera si orice ti-ai alege sa faci mai departe, domeniul in care vei profesa! 
Draga mea...

La multi multi ani frumosi si sanatosi!!! 

Lots of love,

Your bestie.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu